Konkurs na gadżet ETNO

Fundacja Animacja jest organizatorem konkursu na kolekcjonerski gadżet piłkarski ETNO 2012. konkurs jest całkiem otwarty dla wszystkich zawodowo i hobbystycznie zajmujących się projektowaniem i wykonywaniem niewielkich designerskich przedmiotów. Przedmioty te to mogą być: figurki kolekcjonerskie, futerały na iPoda, książki przestrzenne i wiele innych przedmiotów jakie tylko podpowie nam wyobraźnia. Konkurs jest imprezą towarzyszącą Festiwalowi Kultury Piłkarskiej ETNO 2012 związanym z mistrzostwami piłki nożnej Europy Euro 2012, które jak wiemy odbywają się w tym roku w Polsce i na Ukrainie.

 

Cele konkursu to: Wyłonienie zwycięskich gadżetów związanych z kulturą piłkarską w związku z odbywającymi się tego roku mistrzostwami Euro 2012. Podkreślenie więzi łączących Polskę i Ukrainę poprzez nawiązanie do ikonografii grup etnicznych zamieszkujących Polsko – Ukraińskie pogranicze. Przykładem takiej grupy etnicznej mogą być Rusini Karpaccy. Dalej popularyzacja wysokiej jakości wzornictwa i poszukiwanie niebanalnych, oryginalnych form. Do konkursu każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie do pięciu prac, również rozumianych jako seria wspólnych elementów. Każda zgłszona praca musi także spełniać kryteria wielkościowe, to jest rozmiar 1,5 metra na 1 metr na 1 metr i ciężar do 15 kg. Mile widziane są przedmioty niewielkich rozmiarów do wysokości 30 cm. Nie wielkość się liczy ale głównie pomysł i wykonanie. Warunkiem konicznym do udziału pracy w konkursie jest jej nawiązywanie do piłki nożnej, zwłaszcza zaś rozgrywek piłkarskich na boiskach trawiastych, rytuałów, wyglądu zawodników, sędziów oraz kibiców. W konkursie przyznane zostaną nagrody w dwóch kategoriach; publiczności i jury konkursu. Prace na konkurs mogą być nadsyłane do dnia 22 maja 2012 roku. Więcej o konkursie ETNO 2012 na stronie internetowej www.etno2012.com .

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Planujesz zamówić materiały reklamowe zachwalające ofertę firmy? Stojak na ulotki jest nie tylko efektowną, ale i praktyczną metodą prezentacji tego rodzaju informatorów. Z powodzeniem znajduje zastosowanie na targach handlowych, w punktach usługowych (banki, biura podróży)

Czym zajmuje się nauka o finansach publicznych?

Nauka o finansach publicznych to dziedzina ekonomii, która bada, jak rządy na różnych szczeblach (centralnym, regionalnym i lokalnym) pozyskują, wydają i zarządzają środkami publicznymi, a także jak te działania wpływają na gospodarkę kraju. Jest to

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *