Konkurs Hortex

Firma Hortex jest założycielem Funduszu Pasji Hortex. Fundusz ten powstał jako projekt służący do zachęcania internautów do pokazania swoich osobistych pasji i hobby. Konkurs i Fundusz możemy uznać za skierowany również do młodzieży i uczniów ponieważ wziąć udział w konkursie można od 13 -tego roku życia. Jest to świetna okazja aby pokazać wszystkim swoją pasję i zainteresowania. Przy udziale w konkursie liczy się także to , że dojście w nim do finału wiąże się z pokaźnymi nagrodami finansowymi.

 

Konkurs Hortexu jest ogólnopolski i może w nim wziąć udział każdy kto jest użytkownikiem Facebook-a. Konkurs jest związany z marką Hortex i jej Fanpage na Facebook-u. Zanim pokaże się swoją pasję całemu światu trzeba być lub zostać fanem Hortexu na Facebook-u. Konkurs odbywa się w trzech etapach. W pierwszym etapie należy utworzyć profil pasji na Facebook-u wraz z informacjami o sobie i tym na co konkretnie przeznaczymy wygraną w konkursie. Oczywiście jako przeznaczenie wygranej trzeba podać realizację zamierzeń związanych własną, prezentowaną pasją. Po utworzeniu profilu oczekujemy na zainteresowanie internautów. W drugim etapie zadaniem dla uczestników jest przygotowanie autoprezentacji. Z pomocą autoprezentacji uczestnicy przekonują użytkowników do głosowania na siebie i swoja pasję. Profile pasji, które uzyskają najwyższą liczbę głosów zostaną zakwalifikowane do finału. W finale znajdzie się pięciu finalistów. Pozostanie im do wykonania ostatnie zadanie. Wszyscy uczestnicy, którzy dotrą do półfinału otrzymają nagrody w wysokości 556 złotych. Pięciu finalistów otrzyma nagrody na realizację swoich pasji. Za miejsce pierwsze do zdobycia jest 11 112 złotych, za miejsce drugie jest to 5 556 złotych, za miejsce trzecie 3 334 złote, a za czwarte 2 223 złote. Miejsce piąte to nagroda w wysokości 1 112 złotych. Zgłoszeń do konkursu można dokonywać tylko za pośrednictwem aplikacji na Facebook-u i można to uczynić do 25 listopada 2011 roku. Wszystkim zachęconym do udziału w konkursie życzymy powodzenia w kontynuowaniu własnych pasji i dobrych lokat w konkursie.

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Planujesz zamówić materiały reklamowe zachwalające ofertę firmy? Stojak na ulotki jest nie tylko efektowną, ale i praktyczną metodą prezentacji tego rodzaju informatorów. Z powodzeniem znajduje zastosowanie na targach handlowych, w punktach usługowych (banki, biura podróży)

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Na czym polega kasyno bez weryfikacji?

W dzisiejszym świecie hazardu online coraz popularniejsze stają się kasyna bez weryfikacji. Ten rodzaj kasyn przyciąga graczy swoją prostotą i wygodą, oferując doświadczenie hazardowe bez konieczności przechodzenia przez procedurę weryfikacji tożsamości. Jednak na co można

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *