loader

Newsletter

Newsletter

najnowsze testy, wypracowania i ściągi od teraz na twojej poczcie

Zapisz się
Zniżki i rabaty

Zniżki i rabaty

od 33% do 60%

Zobacz więcej
  • Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II

    „Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera . Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Paweł Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejętny sposób odnosić same... więcej

  • Granica rzeczywistości

    „Granica rzeczywistości” Anny Wodzickiej to konflikt pomiędzy światami sztuki i konsumpcji i wynikające z niego problemy tożsamościowe oraz etyczne. Czy z pomocą sztuki można uchronić własną indywidualność przed normalizującą większością? Zwłaszcza, kiedy walka odbywa się w umyśle, w pojedynczych... więcej

  • Marzycielka

    „Marzycielka” Stefanii Jagielnickiej-Kamienieckiej to powieść obyczajowa z wątkiem romansowym i kryminalnym. Zaczęło się od wypowiedzianego kiedyś mimochodem przez babkę Agnieszki stwierdzenia, które zakonotowała w pamięci: „Jeżeli człowiek czegoś pragnie, musi o tym nieustannie marzyć, żeby to... więcej

  • Życie na próbę

    „Życie na próbę” Emilii Becker to powieść obyczajowa z nietypowym baśniowym wątkiem. Jak często stajemy przed decyzją, która może zaważyć na naszym życiu? Obawiamy się konsekwencji, gdyż podjęte decyzje są nieodwracalne. Przed wyborem mężczyzny swojego życia stanęła też Lilka, wrażliwa i refleksyjna... więcej

  • Młody bóg z pętlą na szyi. Terapia u Doktorka

    „Młody bóg z pętlą na szyi. Terapia u Doktorka” Anki Mrówczyńskiej to wspomnienia z pierwszej psychoterapii indywidualnej. Książka zawiera zapis 27 spotkań z terapeutą, które odbyły się na przestrzeni 10 miesięcy. „Terapia u Doktorka” jest znakomitym uzupełnieniem części pierwszej “Psychiatryk”, który... więcej

  • Przygody Wiki

    „Przygody Wiki” Tadeusza Grubeckiego to kontynuacja przygód dziewczynki, zapoczątkowana wrażeniami przedstawionymi w wydanej wcześniej książeczce pt. „ZOO” Tym razem Wiki zabiera nas w znane jej okolice, na działkę swoich dziadków, na której nigdy nie ma nudy. Swoje wrażenia, zajęcia, poznawany... więcej

  • SCHIZOFRENIA opowiadania o samotności

    „SCHIZOFRENIA opowiadania o samotności” Andrzeja Dembończyka to opowiadania surrealistyczne, łączące cechy psychologiczne i fantastyczne. Zbiór opowiadań, których wspólną cechą jest smutek, samotność, poniekąd wołanie o pomoc. Różne historie, różni ludzie, jeden wspólny element. Smutek, przedstawiony... więcej

  • Na przełęczy

    „Na przełęczy” autorstwa Stanisława Witkiewicza to książka, która jest poświęcona Tatrom oraz życiu mieszkających tam górali.   Autor książki będąc na wakacjach właśnie w Tatrach postanowił opisać swoją wycieczkę po nich oraz  relacje z góralami. Zabierze on Nas również przez Przełęcz... więcej

  • Sztuka Życia, Nowe Życie

    „Sztuka Życia, Nowe Życie” Andzeja Sinkevica to poradnik łączący ze sobą kilka kategorii z zakresu rozwoju osobistego, psychologii i duchowości. Książka powstała po to, by ułatwić nasze życie, poprawić jego jakość, dać nam poczucie swobody i satysfakcji, nauczyć realizować nasze pragnienia, pomóc w... więcej

  • Sześć na dziewięć, czyli choroba na świat

    „Sześć na dziewięć, czyli choroba na świat” Stefana Szczygłowskiego to pozycja ignorująca tradycyjne podziały gatunkowe. Można ją odbierać zarówno jako prozę poetycką, jak i jako sprozaizowaną poezję, a to dzięki temu, że autor mistrzowsko obchodzi się z językiem, obnażając w nim to, nad czym na co... więcej

Regulamin

Regulamin korzystania z serwisu 


Administrator - podmiot po stronie właściciela Serwisu, który zarządza serwisem

Użytkownik - osoba, która odwiedza stronę i/lub rozwiązuje test oraz korzysta z jej treści

Test - zbiór pytań, który pozwala uzyskać informację zawierającą prawidłowe odpowiedzi i wynik testu wyrażony w procentach.

Sprawdzian, wypracowanie - orginalny tematyczny materiał edukacyjny dostępny po wysłaniu sms zgodnie z cennikiem opłat. Materiały opracowane są przez zespół serwisu i nie naruszają praw autorskich innych podmiotów.

Usługa - usługa polegająca na udostępnianiu Użytkownikom Serwisu materiałów edukacyjnych lub wyników testów opublikowanych w Serwisie i rozwiązanych przez Użytkownika. Usługa realizowana jest poprzez odesłanie Użytkownikowi za pomocą wiadomości SMS specjalnego Kodu Dostępu, który po wpisaniu w Serwisie pozwala na obejrzenie wyników testu lub pobranie materialu edukacyjnego. 

Właściciel serwisu - Wydawnictwo Psychoskok Sp. z o.o., ul. Chopina 9 pok. 23, 62-510 Konin, wpisany do ewidencji działalności gospodarczej w Koninie.

Serwis - jest to strona internetowa dostępna pod adresem www.testyopinie.pl oraz www.wiedza24h.pl, wraz z treściami się na niej znajdującymi i przeznaczona do użytku publicznego zgodnie z niniejszym regulaminem.

Sondaże - Użytkownik może wyrażac swoją opinię w opublikowanych sondażach, jak również zaproponowac i dodac własny sondaż (używając przycisk Dodaj sondaż). Sondaże dodane przez użytkowników zostaną zweryfikowanie przez Administratora, a następnie opublikowane lub odrzucone.


Zasady korzystania z serwisu

1. Serwis przeznaczony jest dla Użytkowników korzystających z testów i innych materiałów edukacyjnych zamieszczonych w serwisie.

2. Korzystanie z Testu przez Użytkownika jest bezpłatne, jednak uzyskanie wyniku określonego testu następuje po dokonaniu płatności SMS według cennika podanego po zakończeniu testu. Dla testów psychologicznych i testów zawodowych płatność wynosi 2 zł netto (2.44 brutto), dla testów wiedzy 1zł netto (1.22 brutto). Inne materiały edukacyjne (wypracowania, sprawdziany) mogą miec różne ceny.

3. Aby otrzymać wynik testu lub dostęp do pobrania innych materiałów edukacyjnych należy wysłać wiadomość SMS o treści podanej po wypełnieniu danego testu.

4. Użytkownikiem serwisu może zostać osoba pełnoletnia lub osoba niepełnoletnia, która uzyskała zgodę swoich przedstawicieli ustawowych lub opiekunów.

5. Właściciel serwisu nie ponosi odpowiedzialności za nieznajomość przez Użytkownika cen usługi oraz własnych możliwości finansowych. Ceny podane są w okienku platności sms.

6. Użytkownik Serwisu nie ma prawa do żądania zwrotów kosztów za wykonanie usługi.

7. Użytkownik ponosi wyłączną i osobistą odpowiedzialność za bezprawny oraz niezgodny z niniejszym regulaminem sposób korzystania z Serwisu, z uwzględnieniem odpowiedzialności karnej oraz cywilnej.

8. Po dokonaniu płatności Użytkownik otrzymuje wynik testu lub zakupiony materiał, a w przypadku odmowy, ma prawo skontaktować się z Administratorem podając identyfikator testu, nazwę produktu, którego dotyczy zapytanie i reklamacja zostanie rozpatrzona.  Użytkownik jednak nie jest uprawniony do wystąpienia o odszkodowanie.

9. Właściciel serwisu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie bez konieczności informowania Użytkownika.

11. Użytkownik jest odpowiedzialny za przestrzeganie warunków korzystania z niniejszego regulaminu.

12. Pomoc dostępna jest pod adresem pomoc@testyopinie.pl

13. Regulamin został opublikowany 1 lutego 2010, ostatnia aktualizacja 30 maja 2014.
Regulamin obowiązuje od 1 lutego 2010.

14. Kontakt z Administratorem za następuje pomocą formularza kontaktu dostępnego na stronie http://testyopinie.pl w zakładce 'Kontakt' lub na dole strony www.wiedza24h.pl

Korzystanie z Usługi
1. Użytkownikiem Usługi może być każda pełnoletnia osoba fizyczna uprawniona do użytkowania telefonu funkcjonującego w sieci polskiego operatora telefonii komórkowej. Osoby niepełnoletnie, by zostać Użytkownikiem Usługi, muszą posiadać zgodę swoich przedstawicieli ustawowych lub opiekunów.
2. Użytkownik, który chce skorzystać z Usługi, wysyła wiadomość SMS na numer podany po rozwiązaniu wybranego testu oraz o treści określonej w opublikowanych materiałach reklamowych dotyczących Usługi.
3. Po prawidłowym wysłaniu wiadomości SMS Użytkownik otrzymuje na numer telefonu, z którego pochodził SMS Premium, wiadomość zwrotną, która zawiera specjalny Kod Dostępu do wpisania w Serwisie.
4. Do korzystania z Usługi nie mają zastosowania ulgi dla grup abonentów na opłaty abonamentowe oraz usługi dodatkowe.
5. Dostawca Usługi i Administrator nie ponoszą odpowiedzialności za:
• treść wiadomości SMS wysyłanych przez Użytkownika w ramach korzystania z Usługi,
• korzystanie z Usługi przez osoby nieuprawnione do użytkowania telefonu komórkowego,
• szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem przez Użytkownika z Usługi,
• problemy w funkcjonowaniu Usługi, jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń niezależnych od Dostawcy Usługi lub Administratora, w szczególności wskutek zdarzeń losowych o charakterze siły wyższej,
• korzystanie z Usługi przez Użytkowników niezgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu lub bez zapoznania się z Regulaminem, w tym zwłaszcza problemy wynikające z niewłaściwego zrozumienia przez Użytkownika charakteru Usługi,
• przerwy w świadczeniu Usługi zaistniałe z przyczyn technicznych (np. konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu) lub niezależnych od Dostawcy Usługi lub Administratora.
6. Operatorzy GSM odpowiadają jedynie za prawidłowe wykonanie usług telekomunikacyjnych w zakresie przesyłania wiadomości SMS w ramach usługi.
7. Użytkownik Serwisu nie ma prawa do żądania zwrotów kosztów za uzyskanie Kodu Dostępu.
Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje dotyczące niewłaściwego działania Usługi należy kierować do Administratora nie później niż w ciągu jednego dnia roboczego licząc od dnia wystąpienia nieprawidłowości w korzystaniu z Usługi. Treść reklamacji powinna wskazywać nieprawidłowości w realizacji Usługi oraz inne informacje ułatwiające sprawne rozpatrzenie zgłoszenia.
2. Niedotrzymanie terminu zgłoszenia reklamacji powoduje utratę przez Użytkownika prawa do reklamacji.
3. Reklamacje można kierować:
a. drogą mailową na adres pomoc@testyopinie.pl
b. pisemnie na adres Administratora: Wydawnictwo Psychoskok Sp. z o.o., ul. Chopina 9 pok. 23, 62-510 Konin
4. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od daty otrzymania reklamacji przez Administratora. W szczególnych przypadkach Administrator zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu rozpatrzenia reklamacji do 30 dni po uprzednim poinformowaniu Użytkownika o takiej konieczności.
5. W przypadku uznania reklamacji Użytkownika, ma on prawo do otrzymania dostępu do Usługi którą zamówił, Użytkownik nie jest jednak uprawniony do wystąpienia o odszkodowanie lub zwrot należności. Administrator w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności wyższej niż kwota odpłatności za skorzystanie z Usługi.