loader

Newsletter

Newsletter

najnowsze testy, wypracowania i ściągi od teraz na twojej poczcie

Zapisz się
Zniżki i rabaty

Zniżki i rabaty

od 33% do 60%

Zobacz więcej
  • Amfetamina

    „Amfetamina” Stefani Jagielnickiej to thriller psychologiczny. Dla Izy, pięknej diwy operowej, na pozór nic i nikt się nie liczy, poza karierą. Rezygnuje z małżeństwa i posiadania dziecka, łamie serca uwielbiających ją mężczyzn. W istocie natura obdarzyła ją nie tylko urodą i talentem, lecz także... więcej

  • Okruchy życia

    „Okruchy życia” Stefana Jakscha to powieść obyczajowa. Śledzimy w niej życie Piotra Ruczaja od dzieciństwa przez czasy szkoły średniej i studiów, aż do dorosłego życia. Czytelnik uczestniczy w sukcesach i porażkach bohatera, jest świadkiem jego zmagań z nierzadko dramatycznymi sytuacjami, jakimi... więcej

  • Spotkania z…

    Sławomir Zygmunt, jestem muzykiem i dziennikarzem. Napisał około 1,5 tysiąca artykułów, recenzji i reportaży. Przeprowadził też wiele wywiadów z niezwykle interesującymi ludźmi: aktorami, reżyserami, kompozytorami, muzykami, malarzami.Oto kilka nazwisk z tej listy: Zdzisław Beksiński, Gustaw... więcej

  • Złodziejka głosu

    „Złodziejka głosu” Kaliny Kowalskiej to nowy tomik poezji autorki - wybór wierszy z lat 2010 -2016. Wnikliwy, poetycko - filozoficzny namysł nad złożonością ludzkich przeżyć i doświadczeń. Subtelna i oryginalna - utrzymana w tonie liryki bezpośredniej - refleksja na temat człowieka i świata dotkniętego... więcej

  • Kapitel

    „Kapitel” Adama Kadmona to kolejny tomik znanego blogera, felietonisty i publicysty, który to rzeczownik ma dla autora czysto symboliczne znaczenie. Prezentowany zbiór tekstów rodził się przy okazji realizacji z dawna planowanego projektu, jednak tomik rozrósł się tak bardzo, że powstał osobno. O czym... więcej

  • Jak leczyć osteoporozę

    „Jak leczyć osteoporozę” dr Jarosława Niebrzydowskiego to poradnik przedstawiający najnowsze zasady postępowania i leczenia tej choroby. Osteoporoza jest schorzeniem charakteryzującym się postępującym ubytkiem masy kostnej, osłabieniem jej struktury i zwiększoną podatnością na złamania. Choroba... więcej

  • Służąca

    „Służąca” Agaty Haidi to wspomnienia kobiety, którą los doświadczył bardzo brutalnie. To opowieść o trudach życia i walce ponad siły. Panuje przekonanie, że dzień ślubu to najszczęśliwszy dzień w życiu każdej kobiety. Tym razem było inaczej, ponieważ to właśnie od tego dnia życie głównej bohaterki... więcej

  • I obiecuję ci miłość...

    „I obiecuję ci miłość...” Marty W. Staniszewskiej to powieść erotyczna niezwykle zmysłowa, szalenie romantyczna i głęboko fascynująca. Wincent stawia dane słowo ponad własne życie i szczęście, jednak los zmusił go do zweryfikowania priorytetów. Nauczył go ponadto, aby dwa razy przemyślał, komu i jaką... więcej

  • Nowy Castro, stara Kuba

    „Nowy Castro, stara Kuba” to analiza wydarzeń na Kubie od momentu przejęcia władzy przez Raula Castro w 2008 roku, aż do 2015 roku. Głównym celem rozważań są prawa człowieka oraz stosunki dyplomatyczne Kuby głównie ze Stanami Zjednoczonymi, Unią Europejską oraz Ameryką Łacińską. Przy pisaniu książki... więcej

  • 13-go w Piątek

    „13-go w Piątek” autorstwa Ananirwana to opowieść oparta na faktach. To zbiór dowodów na to, że Niebo istnieje. Główna bohaterka ulega wypadkowi samochodowemu i … umiera. Znajduje się w dziwnym miejscu. Tam spotyka mężczyznę, który nie chce jej wpuścić do Nieba tłumacząc, że musi wrócić na Ziemię. Po... więcej

Sponsoring, definicja

Sponsoring, definicja

Sponsoring polega na przekazywaniu gotówkowego lub innego wsparcia beneficjentowi, aby uczynić jego działalność możliwą z finansowego punktu widzenia, czasami z powodów altruistycznych, jednak zwykle, aby uzyskać korzyści

Sponsoring polega na przekazywaniu gotówkowego lub innego wsparcia beneficjentowi, aby uczynić jego działalność możliwą z finansowego punktu widzenia, czasami z powodów altruistycznych, jednak zwykle, aby uzyskać różnego rodzaju reklamowe, PR lub marketingowe korzyści. Wsparcie może składać się ze środków finansowych (np. w przypadku nagród) lub darowizn w naturze (np. trofea i inne nagrody). Beneficjentem może być organizacja lub osoba. Niektórzy sponsorzy mogą wykazywać tendencje filantropijne, zdarza się to jednak rzadko, bo gra ma charakter komercyjny.

 

Kwalifikacja sponsoringu:

-  Osobowy

-  Instytucjonalny

-  Projektowy

 

Sponsoring bywa dość często rozumiany jako forma dobroczynności (filantropii) i to zarówno przez sponsorów jak i sponsorowanych. Jednak dla sponsorów jest on dodatkową formą promocji. Możemy powiedzieć, że sponsoring jest to działanie marketingowe, promujące firmę, usługę lub produkt w związku z wizerunkiem czy prestiżem, które ma przynieść określone korzyści sponsorowi, niekoniecznie w krótkim przedziale czasowym. Sponsoring opiera się na regule „ Daję, abyś dał”.