loader

Newsletter

Newsletter

najnowsze testy, wypracowania i ściągi od teraz na twojej poczcie

Zapisz się
Zniżki i rabaty

Zniżki i rabaty

od 33% do 60%

Zobacz więcej
  • BoSa

    „BoSa” Bogumiły Salmonowicz to przepiękna poezja, która przyciąga, emanuje ciepłem i budzi prawdziwe emocje. Autorka przedstawia w swoich wierszach świat nie tylko piękny i dobry, ale wręcz przeciwnie, przeplatają się w nim różne wydarzenia, niekoniecznie miłe. Jednak mimo wyraźnych emocji widać dystans... więcej

  • Nina, prawdziwa historia

    „Nina, prawdziwa historia” Eweliny Rubinstein to opowieść o poszukiwaniu własnej tożsamości, o zmierzeniu się ze swymi słabościami i lękami. Przedstawia historię młodego prawnika, który cofając się w czasie, uświadamia sobie, dlaczego stał się bohaterem dziwnych w tym czasie zdarzeń. Daniel, odbywając... więcej

  • Dzielnica

    „Dzielnica” Roberta Wegi to polska powieść sensacyjno – kryminalna. Głównym bohaterem jest Robert Bondowski, z zamiłowania informatyk, mieszkający na jednym z polskich blokowisk. Miejsce to należy do jednych z najniebezpieczniejszych w mieście, również za sprawą pubu Rudolfa Nowotnego – handlarza... więcej

  • Strażnik Bursztynowej Komnaty

    „Strażnik Bursztynowej Komnaty” Jolanty Marii Kalety to powieść sięgająca po największą zagadkę drugiej wojny światowej – co się stało z Bursztynową Komnatą? Jest jesień 1991 roku, w Polsce pogłębiają się przemiany ustrojowe. Nad brzegiem Odry znaleziono zwłoki inżyniera Pawła Rylskiego. Z prowadzonego... więcej

  • Wyspy Naftalinowe

    „Wyspy Naftalinowe” Anety Skarżyński to opowieść przygodowa osadzona w epoce „późnego Gierka”, a więc w socjalistycznej rzeczywistości. Główną bohaterką jest ośmioletnia Anetka, u której stwierdzono nadpobudliwość psychoruchową. Być może właśnie jej niefrasobliwość powoduje, że nie może spokojnie... więcej

  • Kiedy wiosna nie nadchodzi

    „Kiedy wiosna nie nadchodzi” Anny Wysockiej – Kalkowskiej to książka bez skomplikowanej i dogłębnej filozofii, za to o różnych odcieniach miłości zdradzonej, rodzinnej, przyjacielskiej i tej, która rodzi się mimo lęku.Główną bohaterką powieści jest Julia, właścicielka agencji reklamowej, samotna mężatka,... więcej

  • Kruszenie odmieńca

    „Kruszenie odmieńca” Zenona Celegrata to losy siedemnastoletniego Marka Kubackiego, który przez przypadek stał się ofiarą dawnych metod stosowanych przez służby specjalne PRL. Zaczęło się od miejsca jego pracy, w wagonowni PKP, gdzie na plakacie upodobnił się do Stalina, domalowując charakterystyczne dla... więcej

  • Dzieci Soma Seba

    „Dzieci Soma Seba” Jacka Grzelakowskiego to opowieść psychologiczna. Bohaterem jest Konrad, student prawa, smakujący uroki dorosłego życia, dzięki zamożnym rodzicom. Człowiek szczęśliwy, posiadający wszystko, o czym zamarzy, a do tego bezgranicznie zakochany w Ewie. Jego dotychczasowe i beztroskie życie... więcej

  • Podstępna żmija, czyli endometrioza

    „Podstępna żmija, czyli endometrioza” Marzeny Grzybowskiej to opowieść Róży, 30-latki dotkniętej podstępną chorobą. Endometrioza to choroba narządów płciowych kobiety, a zarazem schorzenie przewlekłe, sprawiające ból i cierpienie. Główna bohaterka ma cudowną rodzinę, dom, pracę i nagle... diagnoza, która... więcej

  • Iść za Jego głosem

    „Nigdy nie jesteśmy tak biedni, aby nie stać nas było na udzielenie pomocy bliźniemu” – słowa Mikołaja Gogola doskonale oddają charakter i empatię, jaka drzemie w Tori Ritner – autorce książki pt. „Iść za Jego głosem” (jest to kolejna książka, autorka wcześniej wydała „Puzzle”).Tori to kobieta, która w... więcej

Sponsoring, definicja

Sponsoring, definicja

Sponsoring polega na przekazywaniu gotówkowego lub innego wsparcia beneficjentowi, aby uczynić jego działalność możliwą z finansowego punktu widzenia, czasami z powodów altruistycznych, jednak zwykle, aby uzyskać korzyści

Sponsoring polega na przekazywaniu gotówkowego lub innego wsparcia beneficjentowi, aby uczynić jego działalność możliwą z finansowego punktu widzenia, czasami z powodów altruistycznych, jednak zwykle, aby uzyskać różnego rodzaju reklamowe, PR lub marketingowe korzyści. Wsparcie może składać się ze środków finansowych (np. w przypadku nagród) lub darowizn w naturze (np. trofea i inne nagrody). Beneficjentem może być organizacja lub osoba. Niektórzy sponsorzy mogą wykazywać tendencje filantropijne, zdarza się to jednak rzadko, bo gra ma charakter komercyjny.

 

Kwalifikacja sponsoringu:

-  Osobowy

-  Instytucjonalny

-  Projektowy

 

Sponsoring bywa dość często rozumiany jako forma dobroczynności (filantropii) i to zarówno przez sponsorów jak i sponsorowanych. Jednak dla sponsorów jest on dodatkową formą promocji. Możemy powiedzieć, że sponsoring jest to działanie marketingowe, promujące firmę, usługę lub produkt w związku z wizerunkiem czy prestiżem, które ma przynieść określone korzyści sponsorowi, niekoniecznie w krótkim przedziale czasowym. Sponsoring opiera się na regule „ Daję, abyś dał”.