loader

Newsletter

Newsletter

najnowsze testy, wypracowania i ściągi od teraz na twojej poczcie

Zapisz się
Zniżki i rabaty

Zniżki i rabaty

od 33% do 60%

Zobacz więcej
  • Wspomnienia na wesoło

    "Wspomnienia na wesoło” , to zbiór dowcipów i anegdot opisujących Polskę i Polaków od czasów II wojny światowej, do współczesności. Czytelnik znajdzie w tej publikacji dowcipy o milicjantach, wojskowych i przywódcach politycznych Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej, o lekarzach, turystach, Żydach i wiele... więcej

  • Przez czerwony wir

    Piotr Kościński – analityk ds. międzynarodowych, dziennikarz specjalizujący się w sprawach byłych republik ZSRR. Autor dwóch powieści historyczno-sensacyjnych: „Przez czerwoną granicę”, „Przez czerwony step” oraz licznych tłumaczeń powieści i opowiadań. "Przez czerwony wir" to historia, w której Sowieci... więcej

  • Jak leczyć reumatoidalne zapalenie stawów II

    Dr.Jarosław Niebrzydowski wyjaśnia zawiłości leczenia i w prosty sposób tłumaczy co i dlaczego oraz jak należy prawidłowo leczyć w tej chorobie. Z danych statystycznych wynika, że większość chorych w Polsce nie leczy się wcale lub leczy nieprawidłowo. Samo łykanie leków, które nie hamują choroby a tylko... więcej

  • Senne wskazówki

    Nie ma niegrzecznych dzieci, są tylko dzieci zaniedbane przez rodziców, niekochane. Z powyższą tezą zgodzi się chyba każdy, kto sięgnie po opowieść „Senne wskazówki”. Takim zaniedbanym przez rodziców dzieckiem jest Amanda. Brak rodzicielskiej miłości powoduje, że staje się coraz bardziej egoistyczna,... więcej

  • Dziewczyny z PRL-u

    Powieść Małgorzaty Chaładus „Dziewczyny PRL-u” to wzruszająca opowieść o trzech pokoleniach kobiet, którym przyszło żyć w powojennej Polsce i czasach PRL-u. Marta, opuściwszy zrujnowaną Warszawę, wyjeżdża do Dzierżoniowa, by tam na nowo ułożyć sobie życie. Wraz z drugim mężem wychowuje tam córkę z... więcej

  • W ukryciu

    Książka Kingi Stoj „W ukryciu” jest ponurym świadectwem życia kobiety w związku z mężem tyranem. Bohaterka często rezygnuje z realizowania swoich pasji i pragnień, ponieważ nie chce się narażać na gniew męża. Pogodziła się w swoim związku ze świadomością, że nic od niej nie zależy i praktycznie na nic nie... więcej

  • W głąb lawendowych uliczek

    "Ze smakiem apetycznego połączenia sera Reblochon i winogron w ustach, czekałam, aż powoli wyłoni się przede mną. Mogłabym rzec, iż zakochałam się w tej krainie winem płynącej, która na myśl przywodzi roziskrzone wybrzeże i w oddali kołyszące się na wietrze lawendowe łany. Zauroczyły mnie także wąskie,... więcej

  • Jednoaktówki

    "Spotykałam się często z twierdzeniem, że czytelnicy wolą powieść na co najmniej 200 stron od krótkiej formy opowiadania" mówi Pani Małgorzata Chaładus.Jednoaktówka jest rodzajem teatralnej noweli. Składa się z krótkich i zwięzłych form, przypominających opowiadanie. Nie pętają się po niej tłumy nie... więcej

  • Przypadek Gabriela L.

    „Przypadek Gabriela L” Jakuba Igwińskiego to historia, która opowiada o problemach, z którymi dziś muszą mierzyć się młodzi ludzie. Bohaterowie zmagają się z nimi w świecie przypominającym ten, w którym żyjemy. Różni go jednak to, że magia nie jest czymś, w co wierzą tylko dzieci. Magia jest nieodłącznym... więcej

  • Dla wnuków

    Tytuł książeczki mówi sam za siebie. Przeznaczona jest dla maluchów, których nie zdążyły jeszcze wciągnąć po czubek głowy gry komputerowe. A zresztą wiem z obserwacji moich wnuków, że jedno nie przeszkadza drugiemu. Zawsze lubiłam czytać dzieciom. Najpierw córkom, potem wnukom. Dla dzieci świat baśni jest... więcej

Sponsoring, definicja

Sponsoring, definicja

Sponsoring polega na przekazywaniu gotówkowego lub innego wsparcia beneficjentowi, aby uczynić jego działalność możliwą z finansowego punktu widzenia, czasami z powodów altruistycznych, jednak zwykle, aby uzyskać korzyści

Sponsoring polega na przekazywaniu gotówkowego lub innego wsparcia beneficjentowi, aby uczynić jego działalność możliwą z finansowego punktu widzenia, czasami z powodów altruistycznych, jednak zwykle, aby uzyskać różnego rodzaju reklamowe, PR lub marketingowe korzyści. Wsparcie może składać się ze środków finansowych (np. w przypadku nagród) lub darowizn w naturze (np. trofea i inne nagrody). Beneficjentem może być organizacja lub osoba. Niektórzy sponsorzy mogą wykazywać tendencje filantropijne, zdarza się to jednak rzadko, bo gra ma charakter komercyjny.

 

Kwalifikacja sponsoringu:

-  Osobowy

-  Instytucjonalny

-  Projektowy

 

Sponsoring bywa dość często rozumiany jako forma dobroczynności (filantropii) i to zarówno przez sponsorów jak i sponsorowanych. Jednak dla sponsorów jest on dodatkową formą promocji. Możemy powiedzieć, że sponsoring jest to działanie marketingowe, promujące firmę, usługę lub produkt w związku z wizerunkiem czy prestiżem, które ma przynieść określone korzyści sponsorowi, niekoniecznie w krótkim przedziale czasowym. Sponsoring opiera się na regule „ Daję, abyś dał”.