loader

Newsletter

Newsletter

najnowsze testy, wypracowania i ściągi od teraz na twojej poczcie

Zapisz się
Zniżki i rabaty

Zniżki i rabaty

od 33% do 60%

Zobacz więcej
  • Tłumacz – reportaż z życia

    „Tłumacz – reportaż z życia” Aleksandra Janowskiego to zalecana lektura obowiązkowa dla każdego adepta tego wymagającego, lecz dającego ogromną satysfakcję zawodu. Ukazuje drogę życiową młodego człowieka, cały proces powolnego stanowienia się tłumacza, mozolną drogę na szczyt dokonań zawodowych.... więcej

  • Wyspy Paprykarzowe

    „Wyspy Paprykarzowe” Anety Skarżyński to kontynuacja życiowych perypetii i historii Anety z poprzedniej części - „Wyspy Naftalinowe”. Autorka po raz kolejny daje nam porcję niesamowitych przygód obciążonej nadpobudliwością psychoruchową dziewczynki. Powieść stanowi kolejny etap w życiu Anetki. Bohaterka... więcej

  • Brunatne sekrety

    „Brunatne sekrety” Dariusza Krzywdzińskiego to połączenie tajemniczej i mrocznej zagadki z przeszłości oraz współczesnej gonitwy za czarnymi charakterami. Główny bohater powieści Andrzej Nowak jest dziennikarzem śledczym, który tropi afery i nie boi się zaglądać w najciemniejsze zakamarki. Na potrzeby... więcej

  • Między snem a jawą

    „Między snem a jawą” Stefanii Jagielnickiej - Kamienieckiej to już kolejna powieść autorki. Przedstawia historię Ewy Boguckiej na różnych etapach życia. Wspomina czasy dzieciństwa, rodziców, szkołę, przechodząc do okresu wczesnej dorosłości, gdzie swą uwagę kieruje na związki z mężczyznami, oraz... więcej

  • Zabawki na wakacjach

    Zabawki na w wakacjach to zabawna opowieść o przygodach zabawek, które wyruszyły w podróż za swoim właścicielem małym chłopcem Michałkiem. Niestety Michałek mógł wybrać tylko jedną zabawkę, która pojedzie z nim na wakacje i wybór padł na gąbkowego bałwanka, który zawsze latem siedział schowany głęboko w... więcej

  • Magiczna sztuka uwodzenia panów

    „Magiczna sztuka uwodzenia panów” Jacquelline Lanser jest książkowym kursem bardzo nietypowym, ponieważ autorka zdradza w nim rzekomo tajemniczą wiedzę, której skutkiem jest umiejętność przyciągania miłości, szacunku i wierności ukochanej osoby. Ten swego rodzaju podręcznik oparty jest na przykładach... więcej

  • Zwierzęta. Prawdziwi przewodnicy człowieka

    „Zwierzęta. Prawdziwi przewodnicy człowieka” Grzegorza Kaźmierczaka to już szósta książka autora. Po raz kolejny dotyka Matki Natury i w niej poszukuje, a w zasadzie odkrywa przed Czytelnikiem mistykę naturalnej energii w formie usposobienia zwierząt. W książce omówionych zostało prawie 100 gatunków,... więcej

  • Poprawiny Akt I

    „Poprawiny. Akt I” Franciszka Michny to narodowy dramat muzyczny, tytułem nawiązujący do „Wesela” Stanisława Wyspiańskiego. Autor w utworze wierszowanym rozlicza się z Polską postsolidarnościową, konfrontując ideały przyświecające tej narodowej rewolucji z lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku ze... więcej

  • Fraszki igraszki część III

    „Fraszki igraszki część III” Witolda Oleszkiewicza to najnowszy, już trzeci zbiór autora. Bardzo krótkie kilkuwersowe, rymowane i wierszowane utwory obejmują różną tematykę. Jak to we fraszkach igraszkach bywa wierszyki te przepełnione są ironią satyryczną. Autor jak w poprzednich częściach „Fraszek... więcej

  • Wzgórze Młynarza

    „Wzgórze Młynarza” Krzysztofa Łabendy to opowieść o miłości dwojga bardzo dojrzałych ludzi, którzy dawno już przekroczyli pięćdziesiątkę. Pojawiający się wątek kryminalny czyni książkę jeszcze bardziej atrakcyjną. „Wzgórze Młynarza” jest w jakimś sensie kontynuacją wcześniejszej powieści autora... więcej

Sponsoring, definicja

Sponsoring, definicja

Sponsoring polega na przekazywaniu gotówkowego lub innego wsparcia beneficjentowi, aby uczynić jego działalność możliwą z finansowego punktu widzenia, czasami z powodów altruistycznych, jednak zwykle, aby uzyskać korzyści

Sponsoring polega na przekazywaniu gotówkowego lub innego wsparcia beneficjentowi, aby uczynić jego działalność możliwą z finansowego punktu widzenia, czasami z powodów altruistycznych, jednak zwykle, aby uzyskać różnego rodzaju reklamowe, PR lub marketingowe korzyści. Wsparcie może składać się ze środków finansowych (np. w przypadku nagród) lub darowizn w naturze (np. trofea i inne nagrody). Beneficjentem może być organizacja lub osoba. Niektórzy sponsorzy mogą wykazywać tendencje filantropijne, zdarza się to jednak rzadko, bo gra ma charakter komercyjny.

 

Kwalifikacja sponsoringu:

-  Osobowy

-  Instytucjonalny

-  Projektowy

 

Sponsoring bywa dość często rozumiany jako forma dobroczynności (filantropii) i to zarówno przez sponsorów jak i sponsorowanych. Jednak dla sponsorów jest on dodatkową formą promocji. Możemy powiedzieć, że sponsoring jest to działanie marketingowe, promujące firmę, usługę lub produkt w związku z wizerunkiem czy prestiżem, które ma przynieść określone korzyści sponsorowi, niekoniecznie w krótkim przedziale czasowym. Sponsoring opiera się na regule „ Daję, abyś dał”.