loader

Newsletter

Newsletter

najnowsze testy, wypracowania i ściągi od teraz na twojej poczcie

Zapisz się
Zniżki i rabaty

Zniżki i rabaty

od 33% do 60%

Zobacz więcej
  • Szerszenie czyli W piekle Odsieczy Wiedeńskiej tom III Sława

    TOM TRZECI powieści-trylogii Adama Jana Czarskiego „Szerszenie" - pt. SŁAWA” Książka obejmuje wydarzenia po drugiej, zwycięskiej bitwie pod Parkanami i zdobyciu twierdzy Esterghom. Dalsza wyzwoleńcza marszruta sprzymierzonych obfitowała w krwawe bitwy, potyczki i zdobywania twierdz. Także... więcej

  • (Nie)święci

    (Nie)święci to wciągająca komedia, w której żart przeplata się z aforyzmem, sacrum z profanum, przeszłość z teraźniejszością. Przekonaj się, co mogłoby się stać, gdybyś przypadkiem spotkał świętego!Była sobie kawiarnia. Sara (feministka), Tomasz (polityk) i Filip (homoseksualista) wpadają do niej,... więcej

  • Zraniona miłość

    „Zraniona miłość” to opowiadanie o wielkiej niespotykanej miłości. To romans kończący się bardzo tragicznie, opisuje losy bohaterów od wczesnej młodości do ich dorosłego życia. Ukazuje krok po kroku losy uczestników tych wydarzeń. Autor bardzo dokładnie opisuje jak rodziła się wielka miłość,... więcej

  • Coaching Drogi

    „Coaching Drogi” Roberta Kozłowskiego to poradnik trenera biznesu, praktyka menadżera, coacha i doradcy. Twórcy programów szkoleniowych z zakresu przywództwa, coachingu i zarządzania sobą. Coaching jest prostą i efektywną metodą rozwoju osobistego, gdzie klient i coach tworzą porozumienie, którego celem... więcej

  • Bankiet wysuszonych kasztanów

    „Bankiet wysuszonych kasztanów” Joanny Stańdy to powieść obyczajowa, która w humorystyczny sposób przedstawia sytuację czterech staruszek przebywających na oddziale geriatrii. Każda z kobiet prezentuje nietuzinkową osobowość. Różni je wszystko: wykształcenie, status społeczny, poglądy religijne oraz... więcej

  • Pan Wołodyjowski

    Pan Wołodyjowski – trzecia z powieści tworzących Trylogię Henryka Sienkiewicza (pozostałe części to Ogniem i mieczem i Potop). Powieść była pierwotnie wydana w odcinkach w latach 1887–1888 w warszawskim dzienniku „Słowo” i, z minimalnym opóźnieniem w stosunku do „Słowa”, także w dzienniku krakowskim... więcej

  • Steps to happy life. Czyli moja mow@ duszy

    ,,Steps to happy life. Czyli moja mow@ duszy” to tomik 23 wierszy Agnieszki Danuty Grzękowicz. Autorka pochodzi z Siemianowic Śląskich, ale mieszka w Anglii. Jak sama pisze o sobie: ,,Obywatelka świata, starająca się nie ranić nikogo wokół. Zrozumiała wreszcie sens życia... Mająca wspaniałych... więcej

  • Nielogiczne słowa

    Jeśli wiara jest nadzieją, która dopełnia miłość za granicą naszych ciał odnajdziemy świat utracony "wczoraj". Rozpoczynając wędrówkę w jego poszukiwaniu błądzimy ścieżkami często nielogicznymi dla umysłu, ale wartymi przejścia, czasem zatrzymania i zastanowienia nad przebytą drogą. Jeśli będziemy... więcej

  • Ja to mam szczęście!

    „Ja to mam szczęście!” Kingi Kalinowskiej to romans obyczajowy. Kinga jest lektorką języka hiszpańskiego i przewodniczką wycieczek zagranicznych. Pochodzi z Olsztyna, ma 44 lata, małżeństwo za sobą, wiele przygodnych romansów, przyjaciółki od serca i mocną stabilizację zawodową. Interesuje się modą,... więcej

  • Dekalog uczuć. Erotyki i inne barwy miłości

    Jakim kolorem opisać miłość, która jest bólem i ekstazą w tym samym czasie? W ilu barwach mienią się nasze uczucia, których żar nas  rozpala i niszczy? Gdzie szukać światła w mroku naiwności? Jakim cieniem zaznaczyć granicę smutku? To tylko część poetyckich pytań i spostrzeżeń, którymi... więcej

Sponsoring, definicja

Sponsoring, definicja

Sponsoring polega na przekazywaniu gotówkowego lub innego wsparcia beneficjentowi, aby uczynić jego działalność możliwą z finansowego punktu widzenia, czasami z powodów altruistycznych, jednak zwykle, aby uzyskać korzyści

Sponsoring polega na przekazywaniu gotówkowego lub innego wsparcia beneficjentowi, aby uczynić jego działalność możliwą z finansowego punktu widzenia, czasami z powodów altruistycznych, jednak zwykle, aby uzyskać różnego rodzaju reklamowe, PR lub marketingowe korzyści. Wsparcie może składać się ze środków finansowych (np. w przypadku nagród) lub darowizn w naturze (np. trofea i inne nagrody). Beneficjentem może być organizacja lub osoba. Niektórzy sponsorzy mogą wykazywać tendencje filantropijne, zdarza się to jednak rzadko, bo gra ma charakter komercyjny.

 

Kwalifikacja sponsoringu:

-  Osobowy

-  Instytucjonalny

-  Projektowy

 

Sponsoring bywa dość często rozumiany jako forma dobroczynności (filantropii) i to zarówno przez sponsorów jak i sponsorowanych. Jednak dla sponsorów jest on dodatkową formą promocji. Możemy powiedzieć, że sponsoring jest to działanie marketingowe, promujące firmę, usługę lub produkt w związku z wizerunkiem czy prestiżem, które ma przynieść określone korzyści sponsorowi, niekoniecznie w krótkim przedziale czasowym. Sponsoring opiera się na regule „ Daję, abyś dał”.