Konkurs plastyczny – Kartka Świąteczna

Ogólnopolski konkurs plastyczny – Kartka Świąteczna został zorganizowany przez Młodzieżowy Dom Kultury w Pabianicach. Ten konkurs ma zasięg ogólnopolski i mogą w nim startować dzieci i młodzież w wieku od 5 do 19 lat. Obecnie mamy już XIII edycję tego konkursu na zaprojektowanie kartki świątecznej. Kartka świąteczną zgodnie z czasowymi okolicznościami ma dotyczyć Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku.

 

Celem konkursu jest kultywowanie tradycji związanej z Bożym Narodzeniem oraz popularyzacja dziecięcej i młodzieżowej twórczości plastycznej. Dodatkowe cele konkursu to także stworzenie możliwości powszechnego udziału w konkursie plastycznym dla dzieci i młodzieży, którzy są uzdolnieni plastycznie i zapewnienie im rywalizacji z rówieśnikami oraz poszukiwanie nowych form wyrazu i poszerzanie wiedzy z zakresu różnych technik plastycznych. Zgłaszane prace plastyczne powinny spełniać kilka warunków. Po pierwsze, kartki nie mogą powielać lub naśladować znanych i publikowanych prac w temacie kartek świątecznych. Po drugie, kartki winny być oryginalne i niepowtarzalne oraz charakteryzować się naturalnością wypowiedzi artystycznej. Po trzecie, kartki mogą reprezentować regionalną tradycję ludową. Po czwarte, kartki mogą być subiektywnie widzianym tematem w oryginalnej interpretacji artystycznej. Nadsyłane prace powinny być wykonane w maksymalnym formacie A5 i w dowolnej technice plastycznej, płaskiej. Na odwrocie wykonanych kartek zamieszczamy kartę informacyjną z nazwiskiem i imieniem wykonawcy. Kartki bez odpowiedniej informacji nie będą podlegały ocenie. Prace plastyczne w zgodzie z powyższymi ustaleniami i regulaminu maja zostać dostarczone na adres MDK 95-200 Pabianice ul. Pułaskiego 38 do dnia 2 grudnia 2011 roku. Więcej informacji o konkursie wraz z drukami do pobrania na stronie www.mdk-pabianice.pl . Na tej stronie zostaną opublikowane również wyniki konkursu w dniu 9 grudnia 2011 roku. Życzymy powodzenia w udziale w konkursie.

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Sale konferencyjne – wynajem. Co należy wiedzieć?

Sale konferencyjne i szkoleniowe odgrywają niezastąpioną rolę w świecie biznesu, edukacji i organizacji. Są miejscem, gdzie idee zyskują życie, a współpraca nabiera realnych kształtów. Jednak znalezienie idealnego miejsca na takie spotkanie to nie lada wyzwanie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *