Konkurs językowy fun english

Platforma e-learningowa i portal nauki języka angielskiego funenglish.pl jest autorem konkursu dla dzieci w wieku szkolnym. Nauka języka angielskiego z pomocą funenglish to wykorzystanie możliwości internetu, interaktywności i multimedialności w nauce. Sama nazwa wskazuje na to czym jest funenglish – połączeniem nauki angielskiego z zabawą. Dzięki takiemu połączeniu nauka jest bardzo atrakcyjna dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat i jednocześnie jest efektywna. Taki interaktywny i multimedialny kurs przez internet to niewątpliwie świetna inwestycje w edukację dzieci.

 

Tak jak proponowana nauka w funenglish konkurs jest również internetowy i multimedialny. Konkurs skierowany jest do szkół i jest organizowany po raz pierwszy. Uczniowie szkół podstawowych będą mogli sprawdzić swoje umiejętności językowe a jednocześnie skorzystać z multimedialnych i interaktywnych narzędzi. Nadrzędnym celem przeprowadzenia konkursu jest wyłonienie zdolnych, utalentowanych dzieci w dziedzinie językowej. Dodatkowym celem jest zapoznanie uczniów i uczestników konkursu z możliwościami jakie daje komputer i internet jako narzędzia nauki. Konkurs funenglish będzie przeprowadzony w całości przez internet i składa się z trzech etapów. W dniach od 5 do 11 grudnia 2011 roku trzeba wejść na strony konkursu i zarejestrować się. W tym samym momencie rejestracji uczestnik otrzyma zadania pierwszego etapu do rozwiązania. Najlepsi uczestnicy pierwszego etapu zakwalifikują się do następnego etapu, który odbędzie się w dniu 13 grudnia. Następnie najlepsi uczestnicy spotkają się wirtualnie w finale w dniu 15 grudnia. Czeka ich wielka gra finałowa.

Grzyboznawstwo — co warto wiedzieć?

Grzyboznawstwo — co warto wiedzieć?

Grzyby są jednym z najciekawszych (a zarazem najbardziej tajemniczych) darów natury — powie Ci to każdy grzyboznawca. Nic dziwnego, że wykształcił się wokół nich cały nurt nauk biologicznych — czyli mykologia. Czym zajmują się eksperci

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *