Konkurs dla młodych webmasterów

Fundacja na rzecz odzysku aluminiowych puszek po napojach RECAL jest autorem konkursu dla młodych webmasterów, w wieku od 12 do 19 lat. W konkursie jest niezbędna wiedza na temat tworzenia stron internetowych www. Tematem konkursu jest stworzenie autorskich projektów stron internetowych, które mają promować potrzebę odzysku aluminiowych puszek po napojach. Projekty stron mogą być przygotowywane indywidualnie lub w grupach, maksymalnie do 10 osób plus nauczyciel.

 

W celu pomyślnego udziału w tym konkursie trzeba mieć ciekawy pomysł na stronę internetową, wykonać ją jak najlepiej nie zapominając o grafice i zawrzeć ważne i interesujące informacje na temat recyklingu aluminium i puszek aluminiowych. Ocenie podlegać będą takie aspekty jak; pomysłowość strony, przejrzystość i czytelność, zachęta do recyklingu puszek, interesująca grafika, ciekawostki na temat aluminium i puszek aluminiowych. Projekty stron muszą się znaleźć na oficjalnej stronie placówki szkolnej do której uczęszcza uczeń lub uczniowie, autorzy projektu. Poza tym projekty strony należy przesłać pocztą elektroniczną lub tradycyjną na adres fundacji RECAL. Prace konkursowe przesyłać można do dnia 30 listopada 2011 roku.

 

Celem konkursu RECAL jest rozpowszechnianie wiedzy na temat recyklingu i konieczności jego stosowania w Polsce pośród uczniów biorących udział w konkursie i rodziców. Dodatkowym celem jest także zmobilizowanie uczniów do twórczego myślenia i współpracy w grupie nad projektem. W konkursie przewidziano nagrody, są to odtwarzacze mp4 i PenDrive-y. Ponadto do zdobycia koszulki, smycze na klucze, puszki skarbonki i publikacje na CD od portalu eduinfo.pl . Nagrody trafią do 5 najlepszych autorów projektów stron. Więcej informacji wraz z regulaminem i formularzem zgłoszeniowym do konkursu znaleźć można na www.recal.pl .

Północna anakonda zielona (Eunectes akayima)

Odkrycie północnej zielonej anakondy (Eunectes akayima) stanowi przełomowe wydarzenie w świecie nauki, które miało miejsce podczas ekspedycji naukowej zorganizowanej. Grupa międzynarodowych badaczy pod przewodnictwem Profesora Bryana Fry’a z Uniwersytetu Queensland, w ścisłej współpracy z ludem

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Planujesz zamówić materiały reklamowe zachwalające ofertę firmy? Stojak na ulotki jest nie tylko efektowną, ale i praktyczną metodą prezentacji tego rodzaju informatorów. Z powodzeniem znajduje zastosowanie na targach handlowych, w punktach usługowych (banki, biura podróży)

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *