Telewizja a nauka

Oglądanie telewizji nie jest niczym złym ale trzeba w tym względzie zachować umiar i ostrożność. Telewizja bowiem ma zdolność negatywnego wpływania na swojego widza, jeśli jest nadmiernie obecna w jego czasie. Sprawa oddziaływania telewizji nie jest tak istotna kiedy korzysta z niej człowiek dorosły. Inaczej jest w przypadku dzieci i młodzieży. Badania dotyczące wpływu telewizji na dzieci, przeprowadzone w USA są bardzo niepokojące w swoich wynikach. Naukowcy stwierdzili, że małe dzieci z rodzin gdzie telewizja jest nadmiernie oglądana mają opóźnienia w nauce mowy i pisania. Z badań tych płynie wniosek , że dzieci do 2 roku życia wcale nie powinny oglądać telewizji ani DVD. Małe dzieci wychowywane w obecności telewizora maja problemy z rozwojem mowy. Stwierdzono opóźnienia w gaworzeniu i potem w rozwoju mowy. Z nadmierną obecnością telewizora w rodzinach wiąże się nie tylko wpływ samego urządzenia i medium ale także rozluźnienie więzi rodzinnych. Rodzice mniej rozmawiają ze sobą i mniej odzywają się do dzieci. To ma bezpośredni wpływ na rozwój zdolności komunikacji u dzieci. Telewizja niedobrze oddziałuje na dzieci starsze i młodzież ograniczając aktywność, jako taką i zdolność do aktywnych i interaktywnych zachowań. Tak więc uwaga na nadmiar telewizji w życiu.

Czym zajmuje się nauka o finansach publicznych?

Nauka o finansach publicznych to dziedzina ekonomii, która bada, jak rządy na różnych szczeblach (centralnym, regionalnym i lokalnym) pozyskują, wydają i zarządzają środkami publicznymi, a także jak te działania wpływają na gospodarkę kraju. Jest to

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *