loader

Newsletter

Newsletter

najnowsze testy, wypracowania i ściągi od teraz na twojej poczcie

Zapisz się
Zniżki i rabaty

Zniżki i rabaty

od 33% do 60%

Zobacz więcej
  • Najpiękniejsze wiersze dla dzieci

    Rymowane, rytmiczne bajki z morałem. Uczą dzieci szacunku do przyrody i otaczającego świata, a ponieważ pod postaciami zwierzątek zawsze kryją się postawy ludzi - uczą również szacunku i tolerancji do drugiego człowieka.  Książka wskazuje również, że w życiu nie ma sytuacji... więcej

  • Microsoft Office 2019 oraz 365 od podstaw

    Niniejsza książka stanowi praktyczny przewodnik po Microsoft Office 2019 oraz 365. Jest to poradnik nie tylko dla początkujących użytkowników, lecz także dla tych doświadczonych, pragnących szybko i w przyjazny sposób poznać funkcje pakietu biurowego firmy Microsoft. Prezentuje ona w sposób... więcej

  • Pieśni ofiarne

    Utwory liryczne Rabindranath-Tagory pisane są w oryginale po bengalsku (jedna z odmian sanskrytu). "Uroki tej czystej poezji podbiły niedawno Europę, mało jeszcze dotychczas obznajmioną z tradycją tej pieśni o wiele potężniejszymi precedensami. Otrzymał więc Tagore nagrodę Nobla — i boleć prawdziwie... więcej

  • Psotne nutki

    Jak wygląda idealny utwór dla dzieci? Po pierwsze: musi być krótki, najlepiej jeśli jest wierszykiem. Po drugie: dobrze, jeśli się rymuje, bo wtedy łatwo zapada w pamięć. Po trzecie: powinien być wesoły, żeby zaciekawić dziecko. Po czwarte: warto, żeby ciekawski przedszkolak nauczył się czegoś z płynących... więcej

  • DwubieguNova… czyli ta, która kocha za bardzo

    W tomiku poetka przenosi czytelnika w świat miłości - miłości skomplikowanej, trudnej, bolesnej i niejednoznacznej, wielobarwnej, rozdartej między rozpaczliwą potrzebą bliskości i lękiem przed nią, między odrzuceniem i odrzucaniem, paniczną ucieczką i silną potrzebą powrotu. W jednym wierszu znajdziemy... więcej

  • Bez wyjścia

    Mroczny, trzymający w napięciu thriller psychologiczny. Dalsze losy Agaty z pierwszej części książki pt. „Nić Ariadny”.Konsekwencje tajemniczego wypadku, po którym Agata straciła pamięć wciąż dają o sobie znać. Wprawdzie długa terapia spowodowała częściowe odzyskanie pamięci, ale nie rozwiązała wszystkich... więcej

  • John Bell

    Opowieść o tym, że groza wojny sięga po ludzkie dusze daleko poza dym bitewnych pól. Wspomnienia żołnierzy zapisane w apogeum ich niedoli. Myli się ten, kto sądzi, iż wszelkie koszty wojny rozliczane są na froncie, a jej zło nie rozprzestrzenia się jak zaraza, która zatruwa umysły i niszczy ludzką... więcej

  • Biblia Windows Server 2016. Podręcznik Administratora

    Windows Server to rozpoznawalna na całym świecie nazwa grupy systemów operacyjnych firmy Microsoft, przeznaczonych dla serwerów. Grupa obejmie wciąż aktualizowane i rozszerzane systemy podstawowe i specjalne. Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem po Windows Serwer 2016. ... więcej

  • Nigdy nie mówię nigdy

    Marta W. Staniszewska, autorka powieści erotycznych powraca ze Spin-off serii „Nigdy...” w nowym i niezwykle apetycznym wydaniu.Samantha nie marzy o szczęśliwym zakończeniu przy jednym mężczyźnie, wiedzie życie ułożonej bizneswoman po trzydziestce, właścicielki całkiem nieźle prosperującej firmy... więcej

  • Śmierć w garażu

    Wstrząsający kryminał.Zwłoki trzech młodych osób.Samobójstwo czy zbrodnia?W bogatej dzielnicy Kopenhagi Gentofte w garażu ordynatora szpitala znaleziono zwłoki trojga młodych osób. Wszystko wskazuje na zatrucie spalinami samochodowymi. Śledztwo prowadzi starszy, zgorzkniały policjant i jego młoda... więcej

ktotopotrafi.pl Wypracowania i lektury

Porady, które wpłyną na twoje życie.

Porady, które wpłyną na twoje życie.

Kilka porad, które powinieneś robić codziennie. Te drobne poprawki do codziennej rutyny mogą mieć wpływ na wygląd i samopoczucie.

Pobierz plik Wydrukuj podsumowanie Pobierz plik Pobierz plik Pobierz plik
Duża czcionka Średnia czcionka Mała czcionka

Bądźmy prawdziwi. Bycie zdrowym przez cały czas brzmi trochę czasochłonnie. Twoje życie jest dość zajęte. Z drugiej strony, wszyscy zasługujemy na dobre samopoczucie, pogodę ducha? Podane porady do ekspertów - proste, praktyczne, codzienne zadania, które pozwolą ci poczuć się i wyglądać na pobudzonych, bajecznych i zdrowszych.

 

Skorzystaj z porad w celu uzyskania cennej wiedzy, pomocy w rozwiązywaniu swoich problemów. Poradniki pomagają w rozwiązywaniu problemów - www.poradniki24h.pl.



1. Znajdź jeden mały sposób, aby dodać więcej kroków do swojego dnia.



Siedzimy za dużo, mówi Martha Gulati, MD, redaktor naczelna American Card of Cardiology CardioSmart. Zbliż się do wykonania 10 000 kroków dziennie, przełączając się tylko na jedną codzienną rutynę: zaparkować na końcu parkingu biurowego, wysiąść z autobusu / stacji metra o jeden post wcześniej i przejść odległość, dostarczyć wiadomość osobiście, a nie czatować ze współpracownikiem, lub przejść się po schodach zamiast jechać windą. Bądź aktywny jak najwięcej.




2. Zablokuj czynniki zewnętrzne - przynajmniej na 5 minut.



Instruktorka Pure Yoga Alison O'Connor wierzy w codzienne spędzanie czasu w samotności. "Poświęcenie kilku minut dla siebie - z dala od mediów społecznościowych, pracy, rozrywki i każdego, kto żąda czegoś od ciebie - może pójść mocno w kierunku zdrowia psychicznego." To sprawi, że staniesz się priorytetem.


Kilka prostych porad – Jak rozwiązać problemy?  - czytaj na http://www.poradniki24h.pl/2213/jak-rozwiazac-problemy/

3. Idź do łóżka. Teraz.



"Sen jest jedną z najważniejszych czynności ludzkiego ciała. To podczas snu, że nasze ciało jest najbardziej skuteczne w odzyskiwaniu i uzdrowienie się ", mówi O'Connor. Dietetyk z Brooklynu, Julie Fishkin, dodaje, że większość dorosłych potrzebuje co najmniej 7-8 godzin, aby powstrzymać depresję i utrzymać hormony stresu na dystans, zapobiegając przejadaniu się i popadaniu w głód cukru.




4. Napełnij butelkę z wodą.



Większość z nas nie pije wystarczającej ilości płynów (i nie, wino się nie liczy - alkohol odwadnia Cię). Woda pomaga świeżej skórze, wypłukuje organizm z toksyn, pomaga w utrzymaniu zdrowych funkcji jelitowych bardziej płaski brzuch) i powstrzymuje zmęczenie mięśni. Jeśli jeszcze go nie posiadasz, zainwestuj w uroczą butelkę wielokrotnego użytku, którą będziesz chciał pokazać w drodze do chłodziarki lub kuchni.




5. Odczekaj, kilka głębokich oddechów, zanim spojrzysz na swój telefon.



Naprawdę, możesz przywiązać 60 sekund głębokiego oddechu do każdego innego codziennego nawyku, który jest już częścią rutyny. Według dr. Gulati, pamiętanie o tym, by pauzować okresowo i spędzić jedną minutę skupiając się na głębokim oddychaniu i pozytywnej energii, może pomóc lepiej radzić sobie ze stresem.




6. Noś coś, co kochasz.



Poczucie pewności siebie i radości może wynikać z tego, że wiesz, że dobrze wyglądasz - mówi Carrie Greenberg, stylistka Forever Freckled. "Zakochaj się ponownie w swojej garderobie, zmieniając i odkurzasz klasyczne elementy, i rozważ zainwestowanie w świetne nowe akcesoria." Staraj się nosić coś, co sprawia, że czujesz się fantastycznie każdego dnia.




7. Włącz piekarnik, lub piec, a przynajmniej kuchenkę mikrofalową.



Domowe posiłki są czymś więcej niż sposobem na wyrażenie swojej kreatywności i zaoszczędzenie pieniędzy (w porównaniu do posiłków na wynos lub w restauracji) - mówi Alyssa Gagarin, osobisty szef kuchni i instruktor fitness z Nowego Jorku. "Tylko gotując własne jedzenie, możesz być pewny, że jesz prawdziwą, nieprzetworzoną żywność", mówi Gagarin. "Daje ci pełną kontrolę nad tym, co dzieje się w twoim ciele." Załaduj owoce, warzywa, całe ziarna, jaja, mięso, owoce morza, orzechy, nasiona i rośliny strączkowe - i przestań jeść, gdy będziesz już pełny.




8. Celowo wybierz zdrowy składnik.



Nawet jeśli nie jesteś w stanie przygotować własnego posiłku, dr Gulati sugeruje, abyś wybrał przynajmniej jeden zdrowy posiłek lub przekąskę dziennie, który jest zdrowy. Sięgnij po banan w misce z owocami lub dodaj jeszcze jedną wegetariańską sałatkę z kurczaka (pomidory z gronem i szparagi to dwie pyszne opcje). "Jedna prosta rzecz, która jest dla ciebie dobra, może z czasem udowodnić, że masz moc działania i jesteś zdrowszy".




9. Zwróć uwagę na swoje potrzeby.



Dowolna liczba rzeczy może sprawić, że poczujemy się zdrowsi, z minuty na minutę. Dlatego Ellen Friedrichs, edukator zdrowia i seksualności z Brooklynu, mówi, że musimy oceniać nasze potrzeby, z chwili na chwilę. "Ustalenie, co pomoże Ci poczuć się najbardziej zrównoważonym, a najmniej zestresowanym, to najlepszy sposób, aby uzyskać dostęp do zdrowia fizycznego i psychicznego."




10. Powiedz prawdę. (Nawet jeśli trochę boli).



"Działając uczciwie - gdzie wszystkie twoje słowa i działania są zgodne z twoimi podstawowymi przekonaniami - zapewniasz spokój i poczucie wolności" - mówi O'Connor. To może wydawać się wyzwaniem, ale wierzy, że kłamstwo lub ignorowanie twoich zasad może spowodować, że będziesz chory, zarówno umysłowo, jak i fizycznie. "Życie w zintegrowanym życiu da ci wielkie poczucie osobistej satysfakcji, że żyjesz swoim najlepszym, najbardziej uczciwym, najbardziej autentycznym życiem".

 

 

 

Faktyczne rozwiązania, innowacyjne pomysły, ciekawe projekty i inspirujące odpowiedzi na najbardziej problematyczne pytania, problemy.