loader

Newsletter

Newsletter

najnowsze testy, wypracowania i ściągi od teraz na twojej poczcie

Zapisz się
Zniżki i rabaty

Zniżki i rabaty

od 33% do 60%

Zobacz więcej
  • Dzieje, nauczanie i czyny Jezusa Chrystusa na tle ówczesnych warunków życia w Palestynie. Część I

    Autor na wstępie swego opracowania pt:. „Dzieje, nauczanie i czyny Jezusa Chrystusa na tle ówczesnych warunków życia w Palestynie” część I, zawarł następujący wpis: Pracę tę dedykuję wszystkim tym, których Jezus Chrystus pociąga i porusza. Byłbym bardzo rad, gdyby niniejsza próba przedstawienia Jego... więcej

  • Mity i androny

    Mit to z definicji, opowieść o bytach nadprzyrodzonych, która wyjaśnia zagadnienia powstania świata oraz ludzkości. Natomiast androny to z łaciny brednie oraz głupstwa. Dokładnie takimi nazwami potraktował swoje historie Lech Brywczyński i zamknął je w formie zbioru o tytule ,,Mity i androny”. Znajdziemy... więcej

  • Wyprawa Gniewomira

    Druga część przygód Oliego Egilssona. Pełna niespotykanych perypetii opowieść, która przybliża jak wyglądało życie w XI wieku.Powieść, w której fikcja literacka łączy się z wydarzeniami historycznymi.Poprzednia część „Ścieżka Gniewomira”, skupiała się na pierwszych dwudziestu latach życia wojownika.... więcej

  • Porachunki

    Jeżeli ktoś się spodziewa dysertacji naukowej, to się zawiedzie – naukowcem nie jestem. Jeśli ktoś spodziewa się traktatu teologicznego – zawiedzie się – teologiem nie jestem. Jestem tylko ekskatolikiem i ekspatriotą, który postanowił przestać milczeć. Ani kościół, ani nacjonaliści nie mają najmniejszych... więcej

  • Pilanie podwodnego świata

    Publikacja stanowi historię rozwoju nurkowania swobodnego w Pile. Zawiera opis powstania sekcji płetwonurków, jako drugiej w Lidze Obrony Kraju w województwie poznańskim.Przedstawia również najbardziej znane organizacje nurkowe na świecie oraz życiorysy pierwszych pilskich płetwonurków, w... więcej

  • Kochałem Żydówkę

    Powieść ukazująca życie emerytów na portalach społecznościowych.Ekscytacja uczestnictwa w takich realiach doprowadza bohaterów często do miłości, zazdrości i cierpienia.Mężczyzna w podeszłym wieku, będący niezłomnym wyznawcą zasad damsko-męskich, nagle łamie je wszystkie. Doznaje niespodziewanego... więcej

  • Na pilską nutę... Spacerkiem po muzycznej Pile

    Powojenna Piła, była zbiorowiskiem osób z różnych stron i regionów Polski, które z uporem i cierpliwością budowały swoje „my”, kulturę i tradycję. Dzięki pozycji „Na Pilska Nutę” ujrzymy zniszczone miasto, które na przestrzeni lat wniosło się z nową siłą.Choć książka nie jest „naukowym”... więcej

  • Fraszki igraszki 10

    „Zdecydowana większość woli flaszkę niż fraszkę”.Takim cytatem rozpoczynamy dziesiątą już przygodę z „Fraszkami igraszkami” Witolda Oleszkiewicza.  Jaki tym razem wydźwięk i przekaz mają utwory? Przepełnione humorem fraszki, odzwierciedlają realia rzeczywistości, a trudne tematy ujęte w sposób lekki... więcej

  • Zaczarowany świat

    Książeczka nawiązuje w swej treści do postaci dzieci, zwierząt, ptaków, ich wspólnych zabaw, zarówno w świecie realnym, jak i nierealnym. Zwierzętom oraz przedmiotom, nadane zostały ludzkie cechy, dla podkreślenia baśniowego, magicznego charakteru wierszy. Całość ma kontekst żartobliwy, zabawny,... więcej

  • Zwierzaki i super dzieciaki

    W tym wyjątkowym zbiorze rymowanych i humorystycznych wierszyków, każde dziecko znajdzie coś dla siebie.„Zwierzaki i super dzieciaki” to zbiór jedenastu wierszyków, które zachęcają młodych czytelników do prawidłowego zachowania wobec otaczającego ich świata.Zarówno do ludzi, zwierząt jak i przyrody, z... więcej

ktotopotrafi.pl Wypracowania i lektury

Porady, które wpłyną na twoje życie.

Porady, które wpłyną na twoje życie.

Kilka porad, które powinieneś robić codziennie. Te drobne poprawki do codziennej rutyny mogą mieć wpływ na wygląd i samopoczucie.

Pobierz plik Wydrukuj podsumowanie Pobierz plik Pobierz plik Pobierz plik
Duża czcionka Średnia czcionka Mała czcionka

Bądźmy prawdziwi. Bycie zdrowym przez cały czas brzmi trochę czasochłonnie. Twoje życie jest dość zajęte. Z drugiej strony, wszyscy zasługujemy na dobre samopoczucie, pogodę ducha? Podane porady do ekspertów - proste, praktyczne, codzienne zadania, które pozwolą ci poczuć się i wyglądać na pobudzonych, bajecznych i zdrowszych.

 

Skorzystaj z porad w celu uzyskania cennej wiedzy, pomocy w rozwiązywaniu swoich problemów. Poradniki pomagają w rozwiązywaniu problemów - www.poradniki24h.pl.



1. Znajdź jeden mały sposób, aby dodać więcej kroków do swojego dnia.



Siedzimy za dużo, mówi Martha Gulati, MD, redaktor naczelna American Card of Cardiology CardioSmart. Zbliż się do wykonania 10 000 kroków dziennie, przełączając się tylko na jedną codzienną rutynę: zaparkować na końcu parkingu biurowego, wysiąść z autobusu / stacji metra o jeden post wcześniej i przejść odległość, dostarczyć wiadomość osobiście, a nie czatować ze współpracownikiem, lub przejść się po schodach zamiast jechać windą. Bądź aktywny jak najwięcej.




2. Zablokuj czynniki zewnętrzne - przynajmniej na 5 minut.



Instruktorka Pure Yoga Alison O'Connor wierzy w codzienne spędzanie czasu w samotności. "Poświęcenie kilku minut dla siebie - z dala od mediów społecznościowych, pracy, rozrywki i każdego, kto żąda czegoś od ciebie - może pójść mocno w kierunku zdrowia psychicznego." To sprawi, że staniesz się priorytetem.


Kilka prostych porad – Jak rozwiązać problemy?  - czytaj na http://www.poradniki24h.pl/2213/jak-rozwiazac-problemy/

3. Idź do łóżka. Teraz.



"Sen jest jedną z najważniejszych czynności ludzkiego ciała. To podczas snu, że nasze ciało jest najbardziej skuteczne w odzyskiwaniu i uzdrowienie się ", mówi O'Connor. Dietetyk z Brooklynu, Julie Fishkin, dodaje, że większość dorosłych potrzebuje co najmniej 7-8 godzin, aby powstrzymać depresję i utrzymać hormony stresu na dystans, zapobiegając przejadaniu się i popadaniu w głód cukru.




4. Napełnij butelkę z wodą.



Większość z nas nie pije wystarczającej ilości płynów (i nie, wino się nie liczy - alkohol odwadnia Cię). Woda pomaga świeżej skórze, wypłukuje organizm z toksyn, pomaga w utrzymaniu zdrowych funkcji jelitowych bardziej płaski brzuch) i powstrzymuje zmęczenie mięśni. Jeśli jeszcze go nie posiadasz, zainwestuj w uroczą butelkę wielokrotnego użytku, którą będziesz chciał pokazać w drodze do chłodziarki lub kuchni.




5. Odczekaj, kilka głębokich oddechów, zanim spojrzysz na swój telefon.



Naprawdę, możesz przywiązać 60 sekund głębokiego oddechu do każdego innego codziennego nawyku, który jest już częścią rutyny. Według dr. Gulati, pamiętanie o tym, by pauzować okresowo i spędzić jedną minutę skupiając się na głębokim oddychaniu i pozytywnej energii, może pomóc lepiej radzić sobie ze stresem.




6. Noś coś, co kochasz.



Poczucie pewności siebie i radości może wynikać z tego, że wiesz, że dobrze wyglądasz - mówi Carrie Greenberg, stylistka Forever Freckled. "Zakochaj się ponownie w swojej garderobie, zmieniając i odkurzasz klasyczne elementy, i rozważ zainwestowanie w świetne nowe akcesoria." Staraj się nosić coś, co sprawia, że czujesz się fantastycznie każdego dnia.




7. Włącz piekarnik, lub piec, a przynajmniej kuchenkę mikrofalową.



Domowe posiłki są czymś więcej niż sposobem na wyrażenie swojej kreatywności i zaoszczędzenie pieniędzy (w porównaniu do posiłków na wynos lub w restauracji) - mówi Alyssa Gagarin, osobisty szef kuchni i instruktor fitness z Nowego Jorku. "Tylko gotując własne jedzenie, możesz być pewny, że jesz prawdziwą, nieprzetworzoną żywność", mówi Gagarin. "Daje ci pełną kontrolę nad tym, co dzieje się w twoim ciele." Załaduj owoce, warzywa, całe ziarna, jaja, mięso, owoce morza, orzechy, nasiona i rośliny strączkowe - i przestań jeść, gdy będziesz już pełny.




8. Celowo wybierz zdrowy składnik.



Nawet jeśli nie jesteś w stanie przygotować własnego posiłku, dr Gulati sugeruje, abyś wybrał przynajmniej jeden zdrowy posiłek lub przekąskę dziennie, który jest zdrowy. Sięgnij po banan w misce z owocami lub dodaj jeszcze jedną wegetariańską sałatkę z kurczaka (pomidory z gronem i szparagi to dwie pyszne opcje). "Jedna prosta rzecz, która jest dla ciebie dobra, może z czasem udowodnić, że masz moc działania i jesteś zdrowszy".




9. Zwróć uwagę na swoje potrzeby.



Dowolna liczba rzeczy może sprawić, że poczujemy się zdrowsi, z minuty na minutę. Dlatego Ellen Friedrichs, edukator zdrowia i seksualności z Brooklynu, mówi, że musimy oceniać nasze potrzeby, z chwili na chwilę. "Ustalenie, co pomoże Ci poczuć się najbardziej zrównoważonym, a najmniej zestresowanym, to najlepszy sposób, aby uzyskać dostęp do zdrowia fizycznego i psychicznego."




10. Powiedz prawdę. (Nawet jeśli trochę boli).



"Działając uczciwie - gdzie wszystkie twoje słowa i działania są zgodne z twoimi podstawowymi przekonaniami - zapewniasz spokój i poczucie wolności" - mówi O'Connor. To może wydawać się wyzwaniem, ale wierzy, że kłamstwo lub ignorowanie twoich zasad może spowodować, że będziesz chory, zarówno umysłowo, jak i fizycznie. "Życie w zintegrowanym życiu da ci wielkie poczucie osobistej satysfakcji, że żyjesz swoim najlepszym, najbardziej uczciwym, najbardziej autentycznym życiem".

 

 

 

Faktyczne rozwiązania, innowacyjne pomysły, ciekawe projekty i inspirujące odpowiedzi na najbardziej problematyczne pytania, problemy.