loader

Newsletter

Newsletter

najnowsze testy, wypracowania i ściągi od teraz na twojej poczcie

Zapisz się
Zniżki i rabaty

Zniżki i rabaty

od 33% do 60%

Zobacz więcej
  • Adler. Tajemnica zamku Bazina

    Oryginalna i emocjonująca powieść przygodowa ze sporą dawką fantastyki i humoru. W małym miasteczku na południu Anglii dochodzi do krwawych incydentów. Początkowo ofiarami tajemniczych napadów są lokalne zwierzęta, jednak z biegiem czasu ataki nasilają się. Wreszcie w noc Halloween, podczas obłędnej... więcej

  • FOREX. DECODED

    Forex Access Codes is a guide for investors and those who are just taking their first steps on the Global Investment Market. An innovative discovery, which has been thoroughly described, for the first time in history comes to light and is within your reach. Forex is the largest currency market in... więcej

  • FOREX. KODY DOSTĘPU

    Giełda, inwestycje, duże pieniądze, ryzyko, ruletka. Każdy z nas wie, że coś takiego istnieje, a jednak wielu boi się tego, bo przecież to zabawa dla bogaczy. A ja? Szary człowieczek, który ginie w gąszczu fachowego słownictwa, słupków, wykresów, drogich garniturów i wielkich pieniędzy, którymi... więcej

  • Historie kryminalne i obyczajowe. Wiek XIX Część. II

    Emocjonujące i szokujące opowieści kryminalne, które wydarzyły się naprawdę. Wiek XIX to czas zbrodni i głośnych przestępstw, które wstrząsnęły polskimi miastami. Ale nie brakuje też przerażających wydarzeń, które rozegrały się poza granicami naszego kraju. Piotr i Karol Ryttelowie przedstawiając ponad... więcej

  • Sorry, memory? Poznaj najlepsze metody zapamiętywania

    Jeśli szukasz poradnika, który nie ogranicza się do kilku sposobów, ale prezentuje wszystkie skuteczne metody zapamiętywania, to ta książka jest dla ciebie. W poradniku omówione zostały wszystkie skuteczne mechanizmy, na których opiera się proces zapamiętywania. To z nich składają się techniki. Krok po... więcej

  • Dzieciństwo - Młodość

    Jeżeli ktoś lubi polskie seriale obyczajowe i swojskie klimaty, w książce Stanisława Kuczkowskiego znajdzie dla siebie wiele ciekawych historii. Mocno połączonych więzami rodzinnymi, koleżeńskimi oraz przyjacielskimi – wzruszających, czasem dramatycznych, ale zawsze prawdziwych. Dowie się m.in., jak... więcej

  • W kierunku zachodzącego słońca

    Urocze place i magiczny klimat uliczek Paryża. Pieszczący nozdrza zapach belgijskiej czekolady. Mrożący krew w żyłach widok niezliczonej ilości antylop gnu atakowanych przez krokodyle podczas przeprawy przez afrykańską rzekę. Namiętność i nieoczekiwane zwroty akcji. Susana po ukończeniu studiów... więcej

  • Rozdroże myśli w słowach i obrazach. Tom II

    "Rozdroże myśli w słowach i obrazach" to zbiór poezji wpisujący się w nurt liryki osobistej. Większość zawartych w tomiku wierszy ma charakter niezwykle kameralny, a wręcz intymny. Autorka skupia się na swoich przeżyciach wewnętrznych, odwołując się do towarzyszących jej emocji, myśli i uczuć. Niezwykle... więcej

  • Modernizm polski

    Celem tej pracy jest opis strukturalny polskiego modernizmu. Przez modernizm rozumiem wcześniejszą, przygotowawczą fazę twórczości pokolenia Młodej Polski, fazę związaną przede wszystkim z powstaniem indywidualizmu, z odrodzeniem metafizyki, z przesyceniem rodzajów literackich liryzmem i symboliką.... więcej

  • Wskazania żołnierskie

    Każda praca wykonywana zbiorowo wymaga dyscypliny. Nawet szybkie wykopanie rowu wymaga, aby ludzie zeszli o jednej godzinie w określonym punkcie, aby przynieśli z sobą łopaty, aby zgodzili się kopać w wyznaczonym przez ich kierownika miejscu, aby każdy spełnił swoją robotę do końca Cierpliwość... więcej

ktotopotrafi.pl Wypracowania i lektury

Porady, które wpłyną na twoje życie.

Porady, które wpłyną na twoje życie.

Kilka porad, które powinieneś robić codziennie. Te drobne poprawki do codziennej rutyny mogą mieć wpływ na wygląd i samopoczucie.

Pobierz plik Wydrukuj podsumowanie Pobierz plik Pobierz plik Pobierz plik
Duża czcionka Średnia czcionka Mała czcionka

Bądźmy prawdziwi. Bycie zdrowym przez cały czas brzmi trochę czasochłonnie. Twoje życie jest dość zajęte. Z drugiej strony, wszyscy zasługujemy na dobre samopoczucie, pogodę ducha? Podane porady do ekspertów - proste, praktyczne, codzienne zadania, które pozwolą ci poczuć się i wyglądać na pobudzonych, bajecznych i zdrowszych.

 

Skorzystaj z porad w celu uzyskania cennej wiedzy, pomocy w rozwiązywaniu swoich problemów. Poradniki pomagają w rozwiązywaniu problemów - www.poradniki24h.pl.



1. Znajdź jeden mały sposób, aby dodać więcej kroków do swojego dnia.



Siedzimy za dużo, mówi Martha Gulati, MD, redaktor naczelna American Card of Cardiology CardioSmart. Zbliż się do wykonania 10 000 kroków dziennie, przełączając się tylko na jedną codzienną rutynę: zaparkować na końcu parkingu biurowego, wysiąść z autobusu / stacji metra o jeden post wcześniej i przejść odległość, dostarczyć wiadomość osobiście, a nie czatować ze współpracownikiem, lub przejść się po schodach zamiast jechać windą. Bądź aktywny jak najwięcej.




2. Zablokuj czynniki zewnętrzne - przynajmniej na 5 minut.



Instruktorka Pure Yoga Alison O'Connor wierzy w codzienne spędzanie czasu w samotności. "Poświęcenie kilku minut dla siebie - z dala od mediów społecznościowych, pracy, rozrywki i każdego, kto żąda czegoś od ciebie - może pójść mocno w kierunku zdrowia psychicznego." To sprawi, że staniesz się priorytetem.


Kilka prostych porad – Jak rozwiązać problemy?  - czytaj na http://www.poradniki24h.pl/2213/jak-rozwiazac-problemy/

3. Idź do łóżka. Teraz.



"Sen jest jedną z najważniejszych czynności ludzkiego ciała. To podczas snu, że nasze ciało jest najbardziej skuteczne w odzyskiwaniu i uzdrowienie się ", mówi O'Connor. Dietetyk z Brooklynu, Julie Fishkin, dodaje, że większość dorosłych potrzebuje co najmniej 7-8 godzin, aby powstrzymać depresję i utrzymać hormony stresu na dystans, zapobiegając przejadaniu się i popadaniu w głód cukru.




4. Napełnij butelkę z wodą.



Większość z nas nie pije wystarczającej ilości płynów (i nie, wino się nie liczy - alkohol odwadnia Cię). Woda pomaga świeżej skórze, wypłukuje organizm z toksyn, pomaga w utrzymaniu zdrowych funkcji jelitowych bardziej płaski brzuch) i powstrzymuje zmęczenie mięśni. Jeśli jeszcze go nie posiadasz, zainwestuj w uroczą butelkę wielokrotnego użytku, którą będziesz chciał pokazać w drodze do chłodziarki lub kuchni.




5. Odczekaj, kilka głębokich oddechów, zanim spojrzysz na swój telefon.



Naprawdę, możesz przywiązać 60 sekund głębokiego oddechu do każdego innego codziennego nawyku, który jest już częścią rutyny. Według dr. Gulati, pamiętanie o tym, by pauzować okresowo i spędzić jedną minutę skupiając się na głębokim oddychaniu i pozytywnej energii, może pomóc lepiej radzić sobie ze stresem.




6. Noś coś, co kochasz.



Poczucie pewności siebie i radości może wynikać z tego, że wiesz, że dobrze wyglądasz - mówi Carrie Greenberg, stylistka Forever Freckled. "Zakochaj się ponownie w swojej garderobie, zmieniając i odkurzasz klasyczne elementy, i rozważ zainwestowanie w świetne nowe akcesoria." Staraj się nosić coś, co sprawia, że czujesz się fantastycznie każdego dnia.




7. Włącz piekarnik, lub piec, a przynajmniej kuchenkę mikrofalową.



Domowe posiłki są czymś więcej niż sposobem na wyrażenie swojej kreatywności i zaoszczędzenie pieniędzy (w porównaniu do posiłków na wynos lub w restauracji) - mówi Alyssa Gagarin, osobisty szef kuchni i instruktor fitness z Nowego Jorku. "Tylko gotując własne jedzenie, możesz być pewny, że jesz prawdziwą, nieprzetworzoną żywność", mówi Gagarin. "Daje ci pełną kontrolę nad tym, co dzieje się w twoim ciele." Załaduj owoce, warzywa, całe ziarna, jaja, mięso, owoce morza, orzechy, nasiona i rośliny strączkowe - i przestań jeść, gdy będziesz już pełny.




8. Celowo wybierz zdrowy składnik.



Nawet jeśli nie jesteś w stanie przygotować własnego posiłku, dr Gulati sugeruje, abyś wybrał przynajmniej jeden zdrowy posiłek lub przekąskę dziennie, który jest zdrowy. Sięgnij po banan w misce z owocami lub dodaj jeszcze jedną wegetariańską sałatkę z kurczaka (pomidory z gronem i szparagi to dwie pyszne opcje). "Jedna prosta rzecz, która jest dla ciebie dobra, może z czasem udowodnić, że masz moc działania i jesteś zdrowszy".




9. Zwróć uwagę na swoje potrzeby.



Dowolna liczba rzeczy może sprawić, że poczujemy się zdrowsi, z minuty na minutę. Dlatego Ellen Friedrichs, edukator zdrowia i seksualności z Brooklynu, mówi, że musimy oceniać nasze potrzeby, z chwili na chwilę. "Ustalenie, co pomoże Ci poczuć się najbardziej zrównoważonym, a najmniej zestresowanym, to najlepszy sposób, aby uzyskać dostęp do zdrowia fizycznego i psychicznego."




10. Powiedz prawdę. (Nawet jeśli trochę boli).



"Działając uczciwie - gdzie wszystkie twoje słowa i działania są zgodne z twoimi podstawowymi przekonaniami - zapewniasz spokój i poczucie wolności" - mówi O'Connor. To może wydawać się wyzwaniem, ale wierzy, że kłamstwo lub ignorowanie twoich zasad może spowodować, że będziesz chory, zarówno umysłowo, jak i fizycznie. "Życie w zintegrowanym życiu da ci wielkie poczucie osobistej satysfakcji, że żyjesz swoim najlepszym, najbardziej uczciwym, najbardziej autentycznym życiem".

 

 

 

Faktyczne rozwiązania, innowacyjne pomysły, ciekawe projekty i inspirujące odpowiedzi na najbardziej problematyczne pytania, problemy.