Konkurs komiksowy

Stowarzyszenie na rzecz odnowy wsi „Odnowica” i C. E. Szklany Dom są organizatorami konkursu pod tytułem „Syzyfowe prace w komiksie”, który to konkurs jest prowadzony w ramach projektu edukacyjnego „Komiksowe prace”. Konkurs jest skierowany do gimnazjalistów i młodzieży ponadgimnazjalnej w wieku do 25 lat z województwa Świętokrzyskiego. Zadaniem dla uczestników jest stworzenie komiksu o jednym z rozdziałów dzieła Stefana Żeromskiego „Syzyfowych prac”. Do wyboru są rozdziały drugi, ósmy, jedenasty i czternasty.

Postać Stefana Żeromskiego jest bardzo istotna dla regionu świętokrzyskiego i dlatego organizatorzy postanowili przybliżyć dzieła mistrza w formie komiksu w ramach konkursu. Powieść Żeromskiego można traktować jako dokument czasu – pokazujący metody rusyfikacji w zaborze rosyjskim. Forma komiksu może stać się skuteczną metodą na przekazanie nastolatkom wiedzy historycznej. Aby dotrzeć do młodzieży z literaturą Żeromskiego trzeba użyć narzędzi atrakcyjnych dla młodych, takim narzędziem jest komiks. Atrakcyjność tej formy konkursu podnosi uczestnictwo w ramach projektu Jerzego Ozgi, jednego z najwybitniejszych twórców komiksu w Polsce. Dodatkowo po konkursie nastąpi etap heppeningu polegający na tym że wybrane komiksy zostaną wydrukowane na specjalnych foliach i naklejone na szyby szkolnych gimbusów. W ten sposób komiksy z literaturą Żeromskiego trafią do szerokiej młodzieżowej publiczności. Młodzież będzie mogła zapoznać się z najlepszymi pracami z konkursu i jednocześnie z tematyką „Syzyfowych prac”. Prace konkursowe można przysyłać na konkurs do dnia 20 maja 2012 roku. Więcej informacji o projekcie i samym konkursie można znaleźć pod adresem internetowym www.odnowica.milaparila.pl .

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *