Baśniowy konkurs fotograficzny

Rok 2012 jest rokiem braci Grimm, to właśnie tego roku upływa równe 200 lat od roku pierwszego wydania bajek braci Grimm. Z tej okazji instytut Goethego jest organizatorem konkursu. Konkurs ma charakter konkursu fotograficznego i jest skierowany do dzieci i młodzieży w wieku od 13 do 18 lat. Przedsięwzięcie rozpoczyna się 5 marca i zakończy się 1 kwietnia 2012 roku. Tytuł konkursu to „Nie opowiadaj mi bajek, opowiedz mi o swoim świecie”. Taki tytuł nawiązuje do celu konkursu, jakim jest sfotografowanie fragmentu rzeczywistości, która ma odniesienie do baśni braci Grimm.

 

Zadaniem dla uczestników konkursu, jak wspomnieliśmy, jest uchwycenie w obiektywie fotograficznym motywów z bajek braci Grimm w otaczającej nas rzeczywistości świata. Młodzi artyści fotograficy biorący udział w konkursie mają szansę zdobyć wspaniałe nagrody a najlepsi artyści liczyć mogą na udział ich prac w międzynarodowej baśniowej wystawie. Fotografie przedstawiające w świecie takie baśniowe motywy jak: czarny las, wyzwanie, magiczny przedmiot, podróż z happy endem, będą mogły liczyć na zdobycie nagrody tygodnia w konkursie lub nagrody głównej. Jak informowaliśmy, w 2012 roku mija 200 lat od wydania pierwszego tomu baśni braci Grimm, z tego powodu w Niemczech cały rok obfituje w imprezy i projekty odnoszące się zarówno do baśniowych bohaterów jak i do tych, którzy zbierali baśnie – Wilhelma i Jakuba Grimm. Konkurs fotograficzny obejmuje swoim zasięgiem 8 krajów europejskich: Polskę, Czechy, Słowację, Słowenię, Węgry, Litwę, Łotwę i Estonię. Daje to możliwość zmierzenia się z tematem młodym artystom fotografikom z tych krajów. Więcej informacji na temat konkursu można uzyskać na stronie www.goethe.de . Wszystkim fotografikom życzymy powodzenia w udziale w konkursie.

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Jakie są najczęstsze usterki laptopów i jak ich uniknąć?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakie są najczęstsze problemy, z którymi borykają się użytkownicy laptopów i jak można im zapobiegać? Laptopy, mimo swojej wszechstronności i mobilności, nie są wolne od usterek, które mogą znacząco wpłynąć na

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *