Konkurs patriotyczny

Konkurs patriotyczny a właściwie konkurs o patriotyzmie jest dziełem Ośrodka Myśli Patriotycznej i Obywatelskiej oraz Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Ten patriotyczny konkurs odbywa się pod hasłem; Czy patriotyzm ma sens w dzisiejszych czasach. Konkurs ukierunkowany jest na uczestnictwo w nim uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych oraz do nauczycieli wymienionych poziomów edukacji. Uczestnicy konkursu to w pierwszym rzędzie mieszkańcy Województwa Świętokrzyskiego. Za cele podstawowe konkurs przyjmuje kształtowanie takich postaw i wartości jak: wywoływanie refleksji nad potrzebą definiowania współczesnego patriotyzmu, poszukiwanie przykładów postaw i zachowań wartych naśladowania, kształtowanie kompetencji społecznych, obywatelskich i patriotycznych. Organizatorzy pragną aby konkurs stał się okazją do pokazania patriotycznych postaw mieszkańców regionów w których żyją.

Konkurs otwiera przed uczestnikami możliwość wykazania się w odpowiednich kategoriach uczestnictwa. Uczniowie szkół podstawowych, klas od 4 do 6, mają przed sobą do wykonania jedno z dwóch zadań; napisanie opowiadania fabularyzowanego z dialogiem, dotyczącego tematyki konkursu lub wykonanie plakatu w formacie A1 prezentującego tematykę konkursu. Zadania dla uczniów gimnazjów są trzy. Pierwsze z nich to – wykonanie prezentacji multimedialnej lub nagrania dźwiękowego dotyczących tematyki konkursu. Drugie zadanie to wykonanie plakatu prezentującego wybranego bohatera i jego czasy. Trzecim zadaniem dla gimnazjalistów jest napisanie opowiadania lub eseju. Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych maja przed sobą do wyboru cztery zadania do wykonania. Pierwsze zadanie to zrobienie fotoreportażu lub nagrania dźwiękowego związanych z tematyka konkursu. Drugim zadaniem do wykonania może być prezentacja multimedialna. Trzecie zadanie to wykonanie plakatu o tematyce patriotycznej. Czwarte zadanie dla szkół ponadgimnazjalnych to napisanie opowiadania lub eseju o tematyce konkursowej. W konkursie przewidziano także udział nauczycieli. Nauczyciele mają do wykonania zadanie w postaci scenariusza lekcji lub zajęć pozalekcyjnych o współczesnym patriotyzmie. W konkursie przewidziano także założenia do wykonywanych prac konkursowych. Tak więc prezentacja multimedialna wykonana ma być w formacie PowerPoint nie starszym niż z 2003 roku i zawierającym maksymalnie do 25 slajdów. Opowiadanie lub esej mają zawierać się w maksymalnie 6 stronach formatu A4 przy czcionce 12 z interlinią 1,5 i marginesami 2,5. Praca pisemna może być w formie wydruku lub na płycie DVD w pliku. Plakaty mogą być wykonane w dowolnej technice w formacie A1. Fotoreportaże wykonane mają być jako zestawy od 8 do 12 zdjęć lub w postaci plików na CD lub DVD. Wszystkie prace muszą być podpisane tytułem konkursu – Czy patriotyzm w dzisiejszych czasach ma sens i zawierać takie dane jak szkoła imię i nazwisko autora. Do pracy należy dołączyć informacje o wykorzystanych źródłach o zgodę na publikowanie pracy w ramach konkursu. Konkurs został objęty szacownym patronatem honorowym. Wśród patronów znajdują się: Wojewoda Świętokrzyski, Marszałek Województwa Świętokrzyskiego, Świętokrzyski Kurator Oświaty, Prezydent Miasta Kielce. W celu wzięcia udziału w konkursie trzeba się zdeklarować i nadesłać zgłoszenie do udziału w konkursie do dnia 15 stycznia 2012 roku. Termin nadsyłania prac konkursowych upływa z dniem 10 marca 2012. Finał konkursu przewidziano na maj 2012 roku. O dokładnym terminie finału i prezentacji prac szkoły biorące udział w konkursie zostaną poinformowane przez organizatorów bezpośrednio. Wszystkie prace na konkurs nadesłać trzeba na adres; Wzgórze Zamkowe ul. Zamkowa 3 , 25 – 009 Kielce, z dopiskiem konkurs. W konkursie przewidziano dla najlepszych uczestników nagrody rzeczowe. Na zakończenie wypada życzyć powodzenia uczestnikom konkursu.

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Czym zajmuje się nauka o finansach publicznych?

Nauka o finansach publicznych to dziedzina ekonomii, która bada, jak rządy na różnych szczeblach (centralnym, regionalnym i lokalnym) pozyskują, wydają i zarządzają środkami publicznymi, a także jak te działania wpływają na gospodarkę kraju. Jest to

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *